مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد:اخبار ارسال شده برای پرتال خبری یزد از مرز 11 هزار خبر گذشت


مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تقویت جایگاه خبر و اطلاع رسانی در میان روابط عمومی ادارات و نهادهای استان از همکاری سازنده روابط عمومی دستگاههای اجرایی با پرتال خبری استان یزد قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری یزد، از خبر به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار حوزه اطلاع رسانی یاد کرد و اظهار داشت: رعایت دقت، سرعت و کیفیت در تهیه و تنظیم اخبار و گزارشات در کنار انتقال و انعکاس هنرمندانه آن یکی از مهم ترین راهکارهای معرفی اقدامات و خدمات عظیم و ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه است.


وی با اشاره به اقدامات خلاقانه روابط عمومی استانداری یزد طی سالهای اخیر به منظور تقویت جایگاه خبرنگاران و همچنین تبیین موقعیت خبرنویسی به ویژه در میان روابط عمومی های استان، از راه اندازی پرتال خبر استان در سال گذشته به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این رابطه یاد کرد و افزود: با راه اندازی این پرتال خبری به آدرس www.yazdkhabar.ir شاهد تقویت نوع و نحوه خبرنویسی و نگارشی سازنده و موثر به مقوله خبر بوده ایم که جای خرسندی دارد.


قائم محمدی از ارسال بیش از 11 هزار خبر از سوی روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی برای پرتال خبر استان خبرداد و گفت: همکاری قابل تقدیر روابط عمومی های استان با پرتال خبر، مجموعه ای کامل از اخبار استان را در روز در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. وی افزود: بر اساس آمار به دست آمده، مخاطبان پرتال خبر استان در حال افزایش بوده که این موضوع، افق روشنی را پیش روی این پایگاه خبری ترسیم می کند.


رئیس روابط عمومی استانداری یزد با بیان این که تاکنون در دو نوبت از ادارات و نهادهاي برتر در همکاری با پرتال خبر تجلیل شده است از ادامه این روند خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا